Lepa Brena pevala je o dugim nogama za igranje, ali nikada nije zanemarila činjenicu da su joj baš te zgodne noge kojima je sigurno koračala omogućile da od obične devojke iz Brčkog postane jedna od najuspešnijih pevačica.
Pre tačno godinu dana Lepa Brena i njen suprug Boba Živojinović najavili su da pokreću novi biznis i uspešno su od javnosti i medija krili detalje. Kako Alo! otkriva pevačicine čarape će od 1. oktobra ove godine moći da nose dame svih starosnih dobi.
– Brena je rešila da na tržište izbaci ženske hulahop čarape – počinje izvor, i dodaje:
– Ovo je sasvim revolucionaran sastav čarapa jer one u sebi sadrže hijaluronsku kiselinu i nanočestice zlata. Pravljene su tako da pokriju sve nedostatke, a istaknu ono što je najlepše na ženskim nogama. Proizvode se u Italiji od najkvalitetnijih niti koje dolaze iz Španije. Brend će se simbolično zvati „Lady B“. Brena je u novi brend sa stručnjacima iz ove oblasti modne industrije utkala sva svoja iskustva vezana za čarape. One su više od četiri decenije na sceni bile jedan od glavnih odevnih predmeta.
View this post on Instagram
Čarape će biti pristupačne svačijem džepu. Brena želi da svaka žena ima mogućnost da ih priušti sebi. Prodavaće se u tržnom centru.
– Glavna ideja vodilja bila je da čarape ne budu skupe, kako bi bile dostupne svakoj dami. Prodavaće se u jednom poznatom tržnom centru, i to ne u radnji, već na tezgama koje će se nalaziti u holovima. Moći će da se naruče i onlajn – otkriva izvor.
– Iako je ušla u sedmu deceniju života, Lepa Brena se za marketinšku kampanju svesno poigrala s činjenicom da su noge bile jedan od zaštitnih znakova njenog imidža pevačice. Zato je na fotografijama koje će pratiti ovaj brend Brena noge digla u vazduh. Svi koji su videli reklamnu kampanju kažu da je smela, izuzetno hrabra i originalna. Promocija brenda „Lady B“ zakazana je za tačno mesec dana. Brena će na lansiranju hulahopki iste i potpisivati svojim fanovima.
Svi biznisi balkanske dive
Ovo nije prvi biznis Lepe Brene. Poznato je da je pevačica uporedo s pevanjem uvek ulagala i u poslove koji su manje ili više bili povezani s estradom, ali gotovo uvek s lepotom.
Početkom devedesetih pevačica je lansirala čuvenu lutku sa svojim likom, a imala je i vlasnički udeo u Zam produkciji. Svi pamtimo i kada je prodavala vruće pantalone i pojas za mršavljenje, kao i energetski napitak, nameštaj, a tu je bio i biznis s automobilima. Sa suprugom Bobom i kumom Sašom Popovićem bila je i vlasnica „Grand produkcije“. Znala je da unovči i svoj lik, pa je tako u nekoliko navrata bila zaštitno lice nekoliko brendova, od kojih se još uvek pamti kampanja za satelitsku televiziju. Sada na tržište stižu i čarape.